czwartek, 12 listopada 2015

Ulubiency października

Wracam cała naładowana pozytywną energią 
A wracając do postu:
1. Mars - każdy chyba wie jak smakuje  



2. Lipton tropical - nie przepadam za herbatami z Liptona ale ta jest naprawdę smaczna. Tropikalna  jest o wiele słodsza od innych herbat Liptona. 

3. Littlemooonster96 - w tym miesiącu dużo czasu chorowałam, co wiąże się z masą wolnego czasu. W telewizji, jak to w telewizji, same powtórki więc postanowiłam znaleźć coś ciekawego na YT, w taki właśnie sposób znalazłam kanał Angeliki i "poznałam"ekipę z Katowic . Filmiki naprawdę się świetnie ogląda, a vlogi z ekipą są prze zabawne . Serdecznie polecam ☺


4. Krem do rąk Verona - krem z kozim mlekiem i wanilią. Bardzo nawilża i ma cudowny zapach. Kupiłam go w zwykłym markecie za 4zł 


5. Niskie zielona pumy - są wygodne i jak na niskie buty całkiem ciepłe. 


A więc to na tyle. Trzymajcie się. Cześć!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz