piątek, 15 maja 2015

TAG: Mój pierwszy raz

A więc tak jak w tytule. Dziś zdecydowałam się na TAG: Mój pierwsze raz :)

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Haha, nie albo że zwykłe, przelotne "cześć". 
Choć nie wiem nawet czy miałam już swoją "pierwszą miłość".

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
Nigdy jeszcze nie piłaś "specjalnie" alkoholu, może kilka razy nie chcący
pomyliłam szklanki i upiłam łyk z czegoś :)

 3. Jaka była twoja pierwsza praca?
 Jeśli liczy się pomoc w kwiaciarni cioci, to to, a jeśli nie, to jeszcze nie
miałam swojej pierwszej pracy :(

 4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
 Przyjaciółka 

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałeś?
 Przyjaciółka, ponieważ obudziła mnie SMS-em :D

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem? 
Do Szwecji :) 

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
 Nie mam pojęcia, często u kogoś nocuje albo ktoś u mnie, 
za dużo tych razy alby zapamiętać ten pierwszy :)

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?
Mama, rozmawiałyśmy przez telefon.

 9. Co było pierwszą rzeczą jaką dziś zrobiłaś?
Wzięłam tabletkę przeciwbólową.

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
To było chyba zakończenie lata w Bielsku, nie pamiętam 
kto tam wtedy śpiewał :o 

   11. Pierwsza złamana kość to?
Chyba palec, ale ja mam talent do kontuzji :/

 12. Pierwszy piercing to?
Kolczyk w uszach :)

 13. Jakie było pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś?
Szwecja :) 

14. Jaki jest pierwszy film, który pamiętasz?
Nie mam pojęcia :o
Chyba "Kubuś Puchatek".

    15. Pierwsza uwaga w dzienniczku?
 Raczej za rozmowy na lekcji, jeszcze w podstawówce :D 

16. Pierwszy współlokator?
Mieszkam jeszcze z mamą.    


Mam nadzieje że post się spodobał :)
Trzymajcie się! 
Cześć.   

2 komentarze: