piątek, 4 grudnia 2015

Festiwal YT w Katowicach

Cześć!
Mam dla was post o wydarzeniu od którego trochę czasy już minęło, ale dobiera teraz postanowiłam się za niego zabrać. :)
A więc;
Postanowiłam wybrać się na "Festiwal YouTuberów", który miał miejsce w Katowicach w galerii Silesia City Center (wszystkie zdjęcia będą zamieszczone na dole :)). Brałam udział tylko w pierwszym dni czyli 5 września. Wtedy tez na miejscu byli:

  • Stuu Burton
  • Ajgor Ignacy 
  • JDabrowsky,
  • Marcin Dubiel 
Ludzi było pełno, na szczęście miałam wejściówki za kulisy więc nie sprawiało mi to większego problemu :D
Każdego z YouTuberów miałam okazje poznać, porozmawiać i zrobić sobie zdjęcie. Niestety Stuu i Marcin się spóźnili i nie miałam szansy dłużej porozmawiać, ponieważ od razu musiał wchodzić na scenę. 
Organizacja była bardzo udana. Około 13.30 przyszła po nas ochrona aby zaprowadzić nas za scenę. Atmosfera była bardzo miła choć panował lekki chaos. Dość śmiesznie wygląda to wszystko ze strony bakstagu. 

Mam do pokazania wam zdjęcia z tego dnia. Ostrzegam na każdym wyszłam jak ziemniak! :D 





Kamera nic sobie nie robiła, że robimy zdjęcie :D


Nie mam pojęcia gdzie my się patrzymy haha :D









1 komentarz:

  1. Farciara jesteś że akurat spotkałaś tych youtuberów. :D Lubię ich ale stosunkowo mieszkam za daleko żebym mogła z nimi pogadać. No i miałaś okazję z nimi pogadać to chyba jedno z najbardziej - bezcenne. :)
    http://emosia-samosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń